In welke regio komen jullie met de fotodoos?
Wijzelf zijn uit Harelbeke, bij Kortrijk in West-Vlaanderen, maar we plaatsen onze fotobox eigenlijk over heel België.Hoe lang op voorhand moeten we reserveren om de fotobox op ons evenement te hebben
Dit hangt ervan af, of op uw dag reeds iemand anders de photobooth reserveerde. Meestal kan gereserveerd worden tot een 3-tal maand op voorhand, maar soms kan het ook enkele dagen op voorhand nog.Zijn er nog verborgen kosten?
Neen, wij zijn een eerlijk bedrijf dat op voorhand alle kosten doorgeeft (die u trouwens ook op onze prijzenpagina kan vinden). Achteraf wordt niets extra aangerekend: enkel aangename verrassingen achteraf!Wat moeten wij voorzien als de fotozuil op ons feest wordt geplaatst?
Het enige dat wij wensen is een stopcontact, en genoeg ruimte (ongeveer 4m op 3m, en hoogte 2 meter). De deuren van de locatie waar de photobooth-sessie doorgaat moeten wel minstens 60cm breed zijn (anders geraken we er niet door).Kan er ook buiten gefotografeerd worden?
Uiteraard is dit mogelijk, maar enkel indien het niet regent. In de buitenlucht worden trouwens ook heel leuke en originele foto's afgeleverd.Kunnen we ook een logo op de fotostrips laten afprinten?
Uiteraard, meer nog: het logo kan ook verschijnen op het scherm tijdens het nemen van de foto's.Zo'n logo kan bijvoorbeeld uw bedrijfslogo zijn (voor bedrijfsevenementen), of de initialen van het trouwend koppel.
Wat onderscheidt jullie van andere aanbieders?
Eerst en vooral beschikken wij over een hogekwaliteitscamera (dus geen foto's genomen met ipad zoals sommige aanbieders dit doen). Daarnaast bevat de photobooth een uiterst snelle en zeer scherpe printer.De fotostrookjes komen vrijwel direct uit de fotobox. Dit zorgt ervoor dat er geen lange wachtrijen aan de photobooth staan.
Bovendien worden de foto's bij ons in tweevoud gedrukt: een exemplaar voor u en een exemplaar voor degene die op de foto's staat.